Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Φιλόλογος κατά Εθνικών

Φιλόλογος Γυμνασίου... 2017μ.χ.χ


Φιλόλογος Γυμνασίου ζητά από τους μαθητές κατά την διάρκεια του μαθήματος να σβήσουν την λέξη "ΕΘΝΙΚΟΣ" και να την αντικαταστήσουν  με τον προσβλητικό χαρακτηρισμό, "ειδωλολάτρης". 

Ο Επαγγελματικός Κώδικας δεοντολογίας του Εκπαιδευτικού ή αλλιώς 
Ο Σωκρατικός Όρκος του Εκπαιδευτικού μεταξύ άλλων γράφει:
  • Να ενεργοποιήσω τις καταβολές του,
  • Να φροντίσω με τις δυνάμεις μου, ώστε η ερχόμενη γενιά να βρει έναν κόσμο, στον οποίο αξίζει να ζει και στον οποίο τα κληρονομημένα βάρη και δυσκολίες δεν καταπνίγουν τις ιδέες και τις δυνατότητές της.
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. 

Πρέπει όμως να ξαναγράψω το αυτονόητο :
Η Σύλληψη, Ανάδειξη, και η Καλλιέργεια υψηλών εννοιών μπορούν να γίνουν μόνο από ανθρώπους με υψηλό πολιτισμό και διανόηση  και όχι από δογματικούς - θρησκόληπτους στρατιώτες.

Τέλος επειδή η Ομάδα Εθνικών Λακωνίας δεν έχει σκοπό την τιμωρία, δεν θα δώσουμε το όνομα

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΑ 2017

ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΑ 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Προς ενημέρωση των μελών και φίλων του ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ, γνωστοποιούμε ότι, το Σάββατο 20 Μαΐου 2017 μ. χ. χ. και ώρα 14.00΄, στην ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, (Mαρώνεια – Καμάριζα – Λαυρεωτικής) θα διοργανωθεί ο κατ` έτος εορτασμός ‘’ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΑ 2017’’, κατά τον οποίο τιμάται η γέννηση του Φοίβου και της Αρτέμιδος.

Η εκδήλωση θ` αρχίσει με το τελετουργικό μέρος και θα ακολουθήσει πρόγραμμα Αγωνισμάτων και Συμποσίου.

H παρούσα ανακοίνωση αποτελεί και πρόσκληση για κάθε ενδιαφερόμενο ο οποίος επιθυμεί να παρευρεθεί στην εκδήλωση.

Οργάνωση-Επικοινωνία: Σωκράτης Χριστοδουλάρης, τηλ.: 2108254012 και 6977306981.



Τρόποι μετάβασης στον χώρο της Λακωνικής Αγωγής:

Ο χώρος της Λακωνικής Αγωγής βρίσκεται σε απόσταση 54 χιλιομέτρων από την Αθήνα, στην

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΑΠΟΛΛΩΝ Ο Άναξ της Δήλου:

ΑΠΟΛΛΩΝ

Ο Άναξ της Δήλου:

<<Εδώ πρώτα να ιδρύσει ναόν περικαλλή νάναι χρηστήριο των ανθρώπων κι έπειτα όλης της ανθρωπότητας, γιατί στ’ αλήθεια θάναι πολυθρύλητος>>

Κι η Λητώ τον μέγα όρκο των Θεών ορκίστηκε:

<<Μάρτυρας τώρα η γής αυτή και πάνωθεν ο ουρανός ο ευρύς και το ΥΔΩΡ ΤΗΣ ΣΤΥΓΟΣ το αργοκύλιστο, που ο πιο μεγάλος και ο πιο φοβερός όρκος είναι στους μακάριους θεούς.

Στα αλήθεια εδώ του Φοίβου θα είναι πάντοτε ο εύωσμος βωμός και τέμενος, κι εξαίρετα θα σε τιμήσει εσένα πάνω απ’ όλους…>>

Αλλά όταν πια ορκίστηκε και τελείωσε τον όρκο η Δήλος πολύ χάρηκε για του μακρόβολου άνακτα την γέννα. (Απόσπ. από τον Ομηρικό ύμνο του Απόλλωνος στ.75-90)

Το όνομά του εκφράζει όλες τις δυνάμες του Θεού,δηλαδη:

  • Απλούν (το ανεπιτήδευτον)
  • Αεί βάλλων ( διαρκώς κτυπά)
  • Απολούων (καθαίρει)
  • Ομοπολών (ομού περιστρέφει)

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: ΟΛΟΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ομιλία: ΟΛΟΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ σας καλεί να παρευρεθείτε στην ομιλία του Οικονομολόγου-Κοινωνιολόγου και Συγγραφέα Δρ. Λεωνίδα Μπίλλη η οποία θα διεξαχθεί στις 11-5-2017, ημέρα Πέμπτη και ώρα 19.30΄, στην αίθουσα του Πολυχώρου ‘’ΓΑΛΑΞΙΑΣ’’ (Ελευθερίου Βενιζέλου και 2ας Μαΐου, Πεζόδρομο Νέα Σμύρνη).

Είσοδος Ελεύθερη

Κατά την ανάλυση του θέματος ‘’ΟΛΟΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ’’, ο ομιλητής θα τεκμηριώσει ότι όλα σχεδόν τα επιτεύγματα της ανθρωπότητας τα οποία φέρονται ως επινοήσεις ανακαλύψεις, εφευρέσεις κλπ, των Ευρωπαίων, των Αμερικανών, των Ασιατών και γενικά άλλων λαών, είναι ελληνικά επιτεύγματα, τα οποία αντιγράφηκαν από τους άλλους λαούς και ''επαναπροσφέρθηκαν'' στην οικουμένη ως δικά τους.
Από το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ των επιχειρήσεων μέχρι το ποιος ανακάλυψε την Αμερική... 

Από το ποιοι εφεύραν τον αυτόματο πωλητή μέχρι την καταγωγή του ζεϊμπέκικου... 

Από το ποιοι κατασκεύασαν το πρώτο ατομικό υποβρύχιο μέχρι την καταγωγή της πίτσας και του μπακλαβά... και πλείστες όλες όσες επιστημονικές θεωρίες και τεχνικές εφευρέσεις μας μαθαίνουν

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Δύο σημαντικές βραδιές πολιτισμού στο Πνευματικό Κέντρο

Δύο σημαντικές βραδιές πολιτισμού στο Πνευματικό Κέντρο τής Σκάλας Λακωνίας 

Δύο σημαντικές βραδιές πολιτισμού στο Πνευματικό Κέντρο τής Σκάλας Λακωνίας διοργανώνει αυτό το ΣαββατοΚύριακο η Ένωση Πνευματικών Δημιουργών Λακωνίας (ΕΠΔΛ) "Χείλων ο Λακεδαιμόνιος" με τη συμπαράσταση του νέου παλλακωνικού βιβλιοπωλείου τής Σκάλας "Λακωνία οδός":
- η πρώτη εκδήλωση, το Σάββατο 6 Μαΐου & ώρα 7:00μμ με διάλεξη του λακωνολάτρη Απόστολου Πιερρή, Διευθυντή του Ινστιτούτου Φιλοσοφικών Ερευνών Πατρών, με θέμα:
«Έλος τ’ έφαλον πτολίεθρον (=Έλος παραθαλάσσια πολιτεία. Ιλιάδα, Ραψωδία Β΄, στ. 584). Λέλεγες, Αχαιοί και Δωριείς στις εκβολές του Ευρώτα»
- η δεύτερη εκδήλωση, την Κυριακή 7 Μαΐου 2017 & ώρα 7:30μ.μ. με παρουσίαση του νέου βιβλίου «Η πεταλούδα και ο παλιάτσος» της Βάσως Γεωργοπούλου, μιας σημαντικής νέας συγγραφέως από τη Σκάλα.
Για το βιβλίο θα μιλήσουν:
Ιωάννα Βασιλακάκου-Μπλέτα – Φιλόλογος
π.Ευστράτιος Χρυσικάκος - Εφημέριος Σκάλας
Δημήτρης Διαμαντάκος– Συγγραφέας, Ταμίας της Ε. Π.Δ.Λ.
Χαιρετισμό θα απευθύνουν:

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ!

HΡΘΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΟΥ…, ΕΙΠΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ!


Ανάμεσα σε μύρτα και ασπαλαθούς, σέ αφρισμένα κύματα και πρασινογάλαζα νερά με δυνατούς αέρηδες και καθαρούς ουρανούς ,εκεί στη
Μήλο , ένας άντρας δεν μπορούσε με τίποτα να χωνέψει την ύψιστη Εθνική μας απώλεια!
Ο σημερινός δήμαρχος της Μήλου Γεράσιμος Δαμουλάκης κουβαλά ενα αστραφτερό DNA , δεν εχει μάθει να γράφει με υστερόγραφο θλίψης, δεν σηκώνει ποτέ άσπρη σημαία στη ζωή του….

Δειτε που πήγε ο αθεόφοβος ! Εισέβαλε σαν σίφουνας στο Λούβρο, πέρασε τις πύλες του σαν μαινόμενος ταύρος και σταθηκε όρθιος με καθαρή φωνή και με ακόμα πιο ξεκάθαρη όψη….

“Ήλθα να δω την κατάσταση της Αφροδίτης της Μήλου. Της δικιας μας Αφροδίτης. Την οποία την έχετε προσωρινά ! Να ξέρετε πως αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες θα γυρίσει στο σπιτι της!!…”.
Σαν έτοιμος απο καιρό ο Δαμουλακης μπήκε σαν ταύρος εν υαλοπωλείω και ζήτησε τον ύψιστο πολιτιστικό θησαυρό μας , σαν να ζητούσε το αυτονόητο.
“Δεν θα πληρώσω εισιτήριο”είπε στους έκπληκτους υπαλλήλους της Διοίκησης του Λούβρου.”Δεν με ενδιαφέρει να δω τίποτα άλλο…Είμαι ο δήμαρχος της Μήλου και με νοιάζει να δω αν η Αφροδίτη μας έπαθε κάτι …” μετά τις τρομοκρατικές ενέργειες και τις εκρήξεις κοντά στο διάσημο μουσείο…
Ο δήμαρχος Δαμουλακης εισέβαλε μέσα στην καρδιά του διασημότερου μουσείου του κόσμου, στο αντρο του Λούβρου, ουσιαστικά στη φωλιά της τίγρης , ωραίος ως Έλλην -οπως θα έλεγε κι ο Εγγονόπουλος με κοφτερά λόγια που έβγαζαν σπίθες…Κι όταν η ασφάλεια του κορυφαιου μουσείου στον κόσμο έσπευσε να δημιουργήσει κλοιό γυρω του ώστε να μην εχει περιθώρια ουσιαστικής διαπραγμάτευσης , ο γενναίος δήμαρχος είπε το αμίμητο…
“Δεν με φυλάτε εσείς , εγώ σας προσέχω μην κάνετε κάποια ζημιά στο άγαλμα μας….”.

Οι Γάλλοι μποντιγκαρντς τα έχασαν! Δεν ήξεραν τι να πουν…Ειναι η μειονεκτική θέση εκείνων που ξέρουν πως το άγαλμα εκλάπη..Ηταν τότε το 1820 που το πήραν βιαίως και με τεχνάσματα απο τα χέρια Ελλήνων χωρικών σε εναν ένδοξο αγρό του νησιού. Τάζοντας γρόσια σε μεσάζοντες,με απειλές

Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ
Οι Φρυκτωρίες Παρουσιάζουν Την ομιλία του Κυριάκου Κάσση Με θέμα
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ

Η Ομιλία δόθηκε στις 23-03-2016 στον χώρο του ΕΛΛΗΝΑΪΣ

Κυριακή 30 Απριλίου 2017

«Σύν Ἀθηνᾷ»

«Σύν Ἀθηνᾷ»


«Σὺν Ἀθηνᾷ»

Στο παρόν άρθρο μας στον ιστοχώρο της Ελληνικής Θεολογίας, θα πραγματευτούμε ένα σχετικά γνωστό θέμα, όπως εκ του ιδίου του τίτλου του διαφαίνεται, την φράση δηλαδή «Σὺν Ἀθηνᾷ καὶ σὺ χεῖρα κίνει» και τις συμπαρομαρτούσες θεολογικές προεκτάσεις της. Πολλοί θα σκεφτούν, ότι το θέμα αυτό είναι σχετικά απλοϊκό για το υψηλόνοο επίπεδο αλλά και το βαθυστόχαστο εννοιολογικό εύρος της Ελληνικής Θεολογίας. Όμως, διαφωνούντες ριζικά με αυτήν την πιθανή συμπερασματική θα αποπειραθούμε να αποδείξουμε το ότι διόλου απλοϊκή δεν είναι η έκφραση αυτή, καθώς θεωρούμε ότι περικλείει μία σημαίνουσα θεολογική σημαντική, με προεκτάσεις που αξίζει να οριοθετηθούν και να επισημανθούν.

Στους κόλπους της σύγχρονης λατρευτικής εκφράσεως της Ελληνικής Θρησκείας, συχνά διαβλέπουμε να ενυπάρχουν και στοιχεία λατρείας που θεωρούνται περισσότερο ως κατάλοιπα μονοθεϊστικών θεάσεων, μεμψιμοιριών δηλαδή και ηττοπαθειών σε ότι αφορά την στάση μας

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Τα ψεύδη για τις ανθρωποθυσίες στην Ελληνική Θρησκεία

Τα ψεύδη για τις ανθρωποθυσίες στην Ελληνική Θρησκεία

Γεμάτο το διαδίκτυο από τις βρωμιές των spam των αΧρείων Απολογητών κατά της Ελληνικής Θρησκείας και των προγόνων μας.
Εμείς παραμένουμε σταθεροί στις διαχρονικές Αξίες της Ελληνικής Θρησκείας και των προγόνων και συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει:
ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΕ ΛΑΜΠΕΡΟ ΟΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ.
ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΣ-ΑΡΙΣΤΑΙΟΣ

Α. Οι ανθρωποθυσίες στα Ανεμόσπηλια Αρχανών
 Σε ένα άρθρο σε εφημερίδα, του εκπαιδευτικού κ. Β. Δερμιτζάκη (με παρόμοια άρθρα έχει κατακλυστεί το ιντερνέτ), που λέει: «Ανθρωποθυσία στα Ανεμόσπηλια των Αρχανών το 1.700 πκχ.
Η πρώτη τεκμηριωμένη-αποδεδειγμένη ανθρωποθυσία στη Μινωική Κρήτη», «Και ο Επιμενίδης ο Κρητικός, που κλήθηκε από τους Αθηναίους να καθάρει την πόλη τους από το Κυλώνειο Άγος, προσέφυγε στην ανθρωποθυσία». «Και η θρησκεία μας διδάσκει τις ανθρωποθυσίες βλέπε θυσία Αβραάμ» κ.α. Ωστόσο όλα αυτά είναι ψεύδη, κακοήθειες και απορώ που Έλληνες και μάλιστα εκπαιδευτικοί τα υιοθετούν, αφού δε στηρίζονται ούτε σε αρχαίες πηγές ούτε και σε αρχαιολογικά

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Αμπελουργία & Παρασκευή Οίνου

Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία (Ι) 
Αμπελουργία & Παρασκευή Οίνου


Εισαγωγικά για την Αρχαία Αμπελουργία
  H άγρια άμπελος συναντάται σε όλη την παράλια ζώνη της Μεσογείου, με εξαίρεση τις παρυφές της Σαχάρας, ενώ το εξημερωμένο φυτό της αμπέλου ανάγεται χρονικά στα όψιμα νεολιθικά χρόνια. Και τα δύο αυτά είδη χρησιμοποιούνταν στην παραγωγή οίνου, μέχρις ότου η καλλιεργημένη μορφή αμπέλου επικράτησε πλήρως. Η αρχή της καλλιέργειας της αμπέλου μπορεί να αναζητηθεί σε μία περιοχή γύρω από την Κασπία Θάλασσα ή τη Μεσοποταμία, απ' όπου προέρχονται και τα πρώτα σχετικά ευρήματα. Για την Ελλάδα πιθανές είσοδοι είναι η Θράκη ή η ΒΔ Μικρά Ασία, απ' όπου σύμφωνα με το μύθο ο Οδυσσέας παρέλαβε τον οίνο που έδωσε στον Πολύφημο. Πιθανό είναι επίσης όμως κάθε μία από τις περιοχές όπου συναντώνται ίχνη αμπελοκαλλιέργειας να ανέπτυξε ανεξάρτητα την καλλιέργεια αυτή, καθώς η άγρια άμπελος συναντάται εκεί ακόμη και σήμερα.

 Οι αρχαιολογικές έρευνες έχουν φέρει στο φως σπόρους καλλιεργημένων σταφυλιών στην Αίγυπτο και την Κεντρική Ασία από το 4000 π.Χ. Στον ελλαδικό χώρο έχουν επίσης έρθει στο φως κατάλοιπα του καρπού της αμπέλου σε θέσεις όπως ο Καστανάς, το Σέσκλο, ο Αχίλλειος Θεσσαλίας, τα Θαρρούνια Ευβοίας και το Φράγχθι της Πελοποννήσου. Έχουμε δηλαδή κατάλοιπα από τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία, την Εύβοια, την Πελοπόννησο, την Κρήτη, αλλά και την Τροία από το τέλος της Νεολιθικής εποχής. Στην εποχή του Χαλκού τα σχετικά ευρήματα αυξάνονται και έτσι

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Οι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου στο Πακιστάν.

Πακιστάν: Οι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου κέρδισαν νομική μάχη για την ταυτότητά τους.



Ισλαμαμπάντ.

Πακιστανικό δικαστήριο διέταξε τις αρχές να καταμετρήσουν ξεχωριστά, κατά τη διάρκεια της απογραφής του πληθυσμού, την κοινότητα που θεωρείται ότι είναι απόγονοι των πολεμιστών και εισβολέων του ξακουστού Έλληνα, Μεγάλου Αλεξάνδρου, γράφει, σήμερα, το αλβανικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων (ata.gov.al)

Οι Καλάς (Kalash ή Kalasha) είναι μια κοινότητα 4.000 κατοίκων που ζούν στις ορεινές περιοχές κοντά στα σύνορα με το Αφγανιστάν, διατηρούν τα πολιτιστικά και θρησκευτικά ήθη και

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Η τελευταία πράξη να είναι Ελληνική!

Η τελευταία πράξη να είναι Ελληνική!

Γράφει ο Κυριάκος Ν. Χιώτης

Όταν πεθάνω επιθυμώ να γίνουν όλα σύμφωνα με την Ελληνική παράδοση και σύμφωνα με τα Ελληνικά έθιμα.

Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι μεγαλώνει όλο και περισσότερο η κίνηση της Επανελληνίσεως. Μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες κάνουν την εμφάνιση τους σε όλη την Ελλάδα ακλουθώντας την πατρώα Ελληνική παράδοση βάση των πρακτικών που πηγάζουν από τις παραδόσεις και τις γραφές των προγόνων μας.

Οι Έλληνες που ακολουθούν την πατρώα παράδοση αλλά και αυτοί που νιώθουν απόγονοι Ελλήνων καλό θα είναι να μην αδιαφορούν για την προέλευση και το περιεχόμενο των τελετουργικών που χαρακτηρίζουν τις σημαντικότερες στιγμές του σύντομου περάσματος μας από αυτή τη ζωή. (δες http://omadaethnikonlakonias.blogspot.gr/2015/09/blog-post.html)

Κατά την βάπτιση ακόμα και σήμερα το 2017 μ.χ.χ οι εκχριστιανισμένοι Έλληνες ακλουθούν τα βασιλικά διάταγμα (κατά Ελλήνων ) του Θεοδοσίου και Ιουστινιανού όπου σε συνδυασμό με το «καθώς πρέπει» χριστιανικό δόγμα, θεωρούν το κάθε τι Ελληνικό ως «Πλάνη ειδωλολατρία δαιμονικό και ακάθαρτο» έτσι θα πρέπει να αφήσει ο βαπτισμένος τον «παλιό του εαυτό», τον

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

ΣΠΑΡΤΗ ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ

ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ 2017 ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ
ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΟΡΤΗΣ

Στη Σπάρτη στις 19/03/2017 και ημέρα ΗΛΙΟΥ (Κυριακή) εορτάσαμε τη Εαρινή Ισημερία με φίλους της ομάδος.


Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΑΡΙΝΗΣ ΙΣΗΜΕΡΙΑΣ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ

ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
 
Σε συνέχεια των εορτασμών της Λακεδαιμονίων Πολιτείας, 
η Ομάδα Εθνικών Λακωνίας θα εορτάσει στις 19 Μαρτίου 2017μ.χ.χ ημέρα ΗΛΙΟΥ (Κυριακή) και ώρα 12:00μ.μ στη Σπάρτη την ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ βάση της Πατρώας Ελληνικής Παράδοσης και θα τελεστεί Ελληνική ονοματοδοσία βάση της πατρώας παράδοσης σε συμπολίτη μας. 
 
Καλούμε κάθε ελεύθερο άνθρωπο που νιώθει σεβασμό για την Ιερή παράδοση των Ελλήνων να παραστεί στον εορτασμό της Εαρινής Ισημερίας που συμβολίζει την επιστροφή της Άνοιξης και την

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Ο Ορισμός της Τραγωδίας

ΤΡΑΓΩΔΙΑ
Η ωραιότερη απόδοση για να κατανοήσουμε την σημασία της τραγωδίας ευρίσκεται στην Ποιητική του Αριστοτέλους.
Έστιν ούν τραγωδία μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας, μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω, χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις, δρώντων και ου δι απαγγελίας, δι ελέου και φόβου περαίνουσα την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν. λέγω δε ηδυσμένον μεν λόγον τον έχοντα ρυθμόν και αρμονίαν και μέλος, το δε χωρίς τοις είδεσι το διά μέτρων ένια μόνον παραίνεσθαι και πάλιν έτερα δια μέλους…
Τραγωδία λοιπόν είναι η μίμησις πράξεως σοβαράς και τελείας (καθ’ εαυτήν) η οποία έχει (αρκετόν) μέγεθος, δια λόγου ηδυσμένου με χωριστά έκαστον είδος (ηδύσματος) εις τα (διάφορα) αυτής μέρη και διεξαγομένη δια δράσεως και ουχί δι΄απαγγελίας, επιτυγχάνουσα δια του ελέου και του φόβου (που διεγείρει) την κάθαρσιν των τοιούτων (οικτρών και φοβερών) παθημάτων. Εννοώ δε ηδυσμένον λόγον τον έχοντα ρυθμόν και αρμονίαν και μέλος το

Η ΣΠΑΡΤΗ

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ